Poděbrady 2000
Poděbrady 2001
Poděbrady 2002
Poděbrady 2003
Poděbrady 2004
Poděbrady 2005
Poděbrady 2006
Poděbrady 2007
Poděbrady 2008
Poděbrady 2009
Poděbrady 2010
Poděbrady 2011
Poděbrady 2012
Poděbrady 2013
Poděbrady 2014
Poděbrady 2015
Poděbrady 2016
Poděbrady 2017
Poděbrady 2018
Poděbrady 2019
Poděbrady 2020
Poděbrady 2021
Poděbrady 2022
Poděbrady 2023
Poděbrady 2024
Spanilá jízda 2000
Spanilá jízda 2001
Spanilá jízda 2002
Spanilá jízda 2003
Spanilá jízda 2004
Spanilá jízda 2005
Spanilá jízda 2006
Spanilá jízda 2007
Pražská jízda 2008
Pražská jízda 2009
Pražská jízda 2010
Pražská jízda 2011
Pražská jízda 2012
Pražská jízda 2013
Podzimní jízda 2014
Podzimní jízda 2015
Podzimní jízda 2016
Podzimní jízda 2017
Podzimní jízda 2018
Podzimní jízda 2019
Podzimní jízda 2020
Podzimní jízda 2022
Podzimní jízda 2023
Dovolená s Fiaty 2001
Dovolená s Fiaty 2003
Dovolená s Fiaty 2004
Dovolená s Fiaty 2005
Dovolená s Fiaty 2006
Dovolená s Fiaty 2007
Dovolená s Fiaty 2008
Dovolená s Fiaty 2009
Dovolená s Fiaty 2010
Dovolená s Fiaty 2011
Dovolená s Fiaty 2012
Dovolená s Fiaty 2013
Dovolená s Fiaty 2014
Dovolená s Fiaty 2015
Dovolená s Fiaty 2016
Dovolená s Fiaty 2017
Dovolená s Fiaty 2018
Dovolená s Fiaty 2019
Dovolená s Fiaty 2020
Dovolená s Fiaty 2021
Dovolená s Fiaty 2022
Dovolená s Fiaty 2023
Dovolená s Fiaty 2024
Víkend s Fiaty 2001
Víkend s Fiaty 2002
Víkend s Fiaty 2004
Víkend s Fiaty 2005
Víkend s Fiaty 2006
Víkend s Fiaty 2007
Víkend s Fiaty 2008
Víkend s Fiaty 2009
Víkend s Fiaty 2010
Víkend s Fiaty 2011
Víkend s Fiaty 2012
Víkend s Fiaty 2013
Víkend s Fiaty 2014
Víkend s Fiaty 2015
Víkend s Fiaty 2016
Víkend s Fiaty 2017
Víkend s Fiaty 2018
Víkend s Fiaty 2019
Víkend s Fiaty 2020
Víkend s Fiaty 2021
Víkend s Fiaty 2022
Víkend s Fiaty 2023
Víkend s Fiaty 2024
Expedice Říp
Expedice Kokořín
Expedice Pravda
Expedice Ukrajina
Expedice Grossglockner
Expedice Peklo
Expedice Konopiště
Expedice Halíř
Expedice Písty
Expedice Terezín
Expedice Lužná
Expedice Zvířetice
Expedice Strnadice
Expedice Tuzex
Expedice Džbán
110 let FIATu
120 let FIATu
125 let FIATu
Kunratická tvrz 2009
Kunratická tvrz 2010
Akce Plzeň
Pizza Party
Klubové schůzky
Výroční schůze
 
Reklama :

DOMÉNY - WEBHOSTING - SERVERHOSTING

22. dubna 2000 - I. ročník setkání italských vozů v Poděbradech

Sezónu zahajujeme akcí pořádanou naším klubem. Soutěži předcházela půlroční příprava (není to jednoduché) jde zejména o přípravu finanční a materiální (inzerce v časopisech, kontrolní úkoly, ceny pro soutěžící, propozice atd.).

1. dubna - hned jakmile kemp (Golf - Poděbrady) otevřel jsme jeli udělat generální zkoušku a ověřit proveditelnost úkolů pro soutěžící. Byla poměrně zima, ale nepršelo. Příprava i zkouška nám trvala asi dvě hodiny, což byl při čtyřech lidech poměrně krátký čas. Vše bylo v pořádku a my se těšili, až to vypukne doopravdy.

Je tedy 22. dubna a do kempu přijíždějí první pořadatelé. Začali jsme s přípravou registrace účastníků a propozic pro ně. Traťový ředitel ještě projel trasu spanilé jízdy a již se začali sjíždět první soutěžící. Z nabídky značky Fiat přijeli dvě X 1/9, 600 Multipla, 1300, 128 Familiare a samozřejmě „Fiatí klasika" 500, 600 a 850 i ve verzi Coupé. Fiaty krásně doplnila Alfa Romeo - Junior.

Trať měřila přibližně dvacet kilometrů a byla po Poděbradech a blízkém okolí. Po obědě následovala samotná soutěž, která se skládala z různých dovednostních úkolů, plněných v areálu kempu. Po vyhodnocení výsledků se přistoupilo k samotnému vyhlašování vítězů, a to v kategoriích: pořadatelé, hosté a soutěž elegance.

Jedním z mnoha úkolů bylo například přejetí prkna pravými koly vozidla, jízda poslepu, nebo šroubování svíček do hlavy válců na čas.Počasí nám vyjímečně přálo a tak se kemp změnil ve velký debatní kroužek o Fiatech. Kolem půl dvanácté jsme začali řadit vozy na spanilou jízdu. Abychom byli zviditelněni, všichni museli povinně troubit a blikat. Kolonu Fiatů vedla „beruška" s Italskou vlajkou. Jeli jsme z Poděbrad přes Pískovou Lhotu, kde jsme se otočili a jeli zpět. Protože, nastal čas oběda, navrhli jsme pauzu. Pořadatelé si obědové pauzy moc neužili, museli totiž připravovat soutěž pro účastníky. Soutěž byla odstartována ve dvě hodiny. Ze začátku se do ní nikdo nehrnul, ale nakonec si nechali říci všichni a to včetně pořadatelů, kteří měli zvláštní kategorii. Kontrolní stanoviště byla rozmístěna v areálu kempu a plnily se různé úkoly. Šlo o pití na čas, slalom, přenášení vody, házení míčem na koš, jízda poslepu a spousta dalších. Bavili se pořadatelé a myslím, že i soutěžící. Kolem druhé hodiny odpolední jsme zaregistrovali ještě jednoho Fiata 500 a ten nakonec v soutěži obsadil druhé místo. První místo obsadil Luděk Láznička s Fiatem 850 Sport Coupe. V pořadatelské kategorii vyhrál Petr Pokorný, majitel Fiata 600 D. V soutěži elegance byl na prvním místě Aleš Titzl s Fiatem 500. Po předání všech pohárů a diplomů jsme Poděbradské setkání ukončili, šli se konečně v klidu najíst a debatovat o Fiatech a právě proběhlé akci.

Startovné : 130, - Kč

Zastoupení :

  • Cca. 23 Fiatů ( 128, 500, 600, 850, 1300, X 1/9 )
Trasa : spanilá jízda 10 km

PS: Poděbradské setkání byla naše první pořadatelská zkušenost, soutěž a její organizace se určitě se dala vylepšit. Zpětné hodnocení je však kladné a to z důvodu konání dalších ročníků, kde se zvyšovala účast soutěžících i jejich spokojenost a to je nejlepším měřítkem úspěšnosti soutěže.

Setkání se konalo 22. dubna v kempu Golf, za velmi pěkného počasí. Byla to naše první soutěž a tak byla účast 22 vozů, více než slušná. Mezi zúčastněnými typy vozů převládal F 600, dále byly zastoupeny F 850 SC, F 1300 a různé verze F 128. Dopoledne čekala účastníky spanilá jízda a soutěž elegance. A na závěr skupinové foto přeživších závodníků a pořadatelů.

Autor textu: Ondřej Kroutil - Kronikář Fiat Car Classic

Autor fotografií: Ondřej Kroutil

© 2003 Fiat Car Classic, Czech Republic
web: Marek Lengál, Martin Maštálka